מלון הבוטיק "עלמה" בת"א יימכר ב – 12 מיליון ₪

חברת "רוטשילד פריינדס" בבעלותם של חיים נחמן יזם הנדל"ן ושמעון גרשון כדורגלן העבר, מכרה את מלון "עלמה" תמורת 12 מיליון ₪, הרווח שירשם תמורת המכירה לאחר ניכוי ההשקעה 11 מיליון ₪.

יזם הנדל"ן חיים נחמן, העוסק בנדל"ן מסחרי מניב ובבעלותו מרכזי קניון ומסחר ברחבי הארץ, וכדורגלן העבר שמעון גרשון, חתמו על הסכם למכירת הפעילות של מלון הבוטיק עלמה בת"א.

 

המלון יימכר  לז'אק אמויאל, אחד מבעלי חברת "נץ" אשר החזיקה בעבר בשיתוף עם אפריקה ישראל ברשת מלונות "קראון פלאזה".

 

מלון עלמה, ממוקם במבנה היסטורי משנת 1925 ומוגדר כמבנה לשימור. הוא שופץ מהיסוד,  משתרע על שטח של כ- 1,500 מ"ר על פני שלוש קומות.

 

במלון 15 חדרים, כאשר 8 מתוכם חדרים רגילים ו -6 סוויטות סטודיו בשטח של 40 מ"ר המעוצבות בסגנון ייחודי ומוקפד.

 

מלון הבוטיק "עלמה" בתל-אביב. צילום:  איתי סיקולסקי

 

המלון, נפתח בשנת 2010 והיה ממלונות הבוטיק הראשונים שהובילו את הטרנד של מלונות בוטיק בת"א. במשך השנים זכה מלון עלמה במספר פרסים בינלאומיים על העיצוב והקולינריה המיוחדים, ובין היתר הוא דורג ע"י מהמגזין האמריקאי TRAVEL + LEISURE  בין 70 המלונות הטובים ביותר בעולם.

 

בעבר שכנה במלון מסעדת "עלמה לאונג" של השף יונתן רושפלד כאשר במהלך השנים  המסעדה והמלון עצמו עברו לניהולם של האחים עדי ועירית שטראוס.

 

ב -2015 פעילות המלון עברה לידי חברת "רוטשילד פריינדס", ולאחר שרשמה רווח של 11 מיליון ₪ במהלך שבע השנים האחרונות, מוכרת את מלון הבוטיק.

 

 

חיים נחמן, יזם הנדל"ן ומבעלי חברת "רוטשילד פריינדס", מסר בתגובה: "מבלי להתייחס לפרטי העסקה, עולם מלונות הבוטיק גדל מאוד בשנים האחרונות, מלון עלמה הוא בהחלט מפורצי הדרך בתחום זה בישראל. אין לי ספק שהוא ימשיך להיות אבן שואבת למי שמעריך איכות ומיקום בת"א".